niedziela, 2 grudnia 2012

Powrót ( elfy )

Wróciłam z podwojoną energią :) no ale kogo to obchodzi ? no nic. Mimo wszytko nie tracę nadziej na to iż chociaż jedna osoba zatęskniła za mną. ( tak, tak wiem za czym tu tęsknić ?) Ehhh znów mam napad pesymizmu, przydał by się kubeł zimnej wody na poprawianie nastroju. No ale to może trochę później.

Tak więc miłego oglądania. :












Zapomniałam wspomnieć. Postanowiłam że za jakiś czas pojawi się tu kartka z pamiętnika wiec ten blog nie będzie odgrywał już roli tylko " zamówieniowej".

5 komentarzy:

  1. W moim odczuciu elfy zawsze były magicznymi stworzeniami, które rozpalały żądzę w wszystkich istotach ludzkich. Nie żeby we mnie. Tak ogólnie :P
    Marudzisz, na pewno kogoś interesuje Twój powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze miło mi że mnie odwiedziłaś.
    Po drugie zgadzam się z Tobą w 100% elfy to bajkowe stwory i mają w sobie coś niepowtarzalnego.
    Po trzecie, co do marudzenia, Andreo ja jestem ( niestety lub stety) osobą która wbrew swojej woli raz na jakiś czas musi trochę po marudzić. :)
    Pozdrawiam i mam nadzieje, że odwiedzisz mnie jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Hoshi, Hoshi...
    *Przenosi się wśród wirujących, czarnych piór do pokoju, gdzie Ri siedziała na parapecie, patrząc tęsknie w okno. Bezszelestnie do niej podeszła, przytulając ją do siebie i osłaniając je skrzydłami w chwili, gdy zaskoczona jasnowłosa odwróciła się w jej stronę*
    Pamiętaj kociaku, że zawsze masz osoby, które będą za tobą tęsknić...
    Chociażby ja i Kurohoshi... Sądzisz, że tak łatwo się od nas uwolnisz? Nie ma tak dobrze, nee-chan^.^
    Wy we mnie obudziłyście tą lepszą stronę, to teraz już ci nie dam spokoju...Ojj, nie dam. Nie masz nawet na co liczyć słoneczko.
    *zaczyna wymachiwać przed oczami przyjaciółki biało-fioletowym kryształem, który nosiła na szyi i uśmiecha się lekko widząc, że dziewczyna wyraźnie zrozumiała przekaz i przyciska teraz do serca różowy klejnot wiszący na jej szyi*
    Nio! Skoro TO jest jasne, to pamiętaj, słońce, że jesteś jedną z tych osób, za którymi ZAWSZE się tęskni i na mnie i Lisicę możesz liczyć absolutnie zawsze nawet, jeśli tylko będziesz miała ochotę się pożalić czy wypłakać... Ty mojego dołka zniosłaś, to i ja pomogę w twoim... Zresztą, podobno mam już niezłą praktykę w byciu "misiem" dla moich znajomych [patrz: Foxia], prawda?
    *uśmiecha się psotnie, patrząc z iskierkami w oczach na przyjaciółkę, która w odpowiedzi uśmiechnęła się lekko*
    To jak? Teraz już wierzysz, że są osoby, które naprawdę tęskniłyby za tobą?
    A obrazki są śliczne, tylko szkoda, że większość już mam [sama mi je wysłałaś^^] Chyba tylko dwóch spośród nich nie wysłałaś mi wcześniej. Dzięki za pochlebną opinię o piosence... Jak myślisz, opublikować ją na moim bnx'ie?
    Btw...: znalazłabyś mi jakiegoś ładnego, mrocznego feniksa? Bo ten mój kochany eteryczny to będzie zwierzak Harrunia, a jeszcze dla Godryka zwierzaka potrzebuję[salazar już ma swojego kirina, tylko Tommy[kirina szukam] i Godri zwierzaków nie mają] a ty w znajdowaniu obrazków jesteś co najmniej arcymistrzem i, gdyby na świecie organizowano turniej poszukiwania obrazków, pewnie byłabyś w pierwszej trójce [stawiam na złoty medal^.^]
    Sayo, kotuś ;*
    Aurea Perrenocte vel Shadow Tenshi

    OdpowiedzUsuń
  4. I może jeszcze jakieś niezwykłe rośliny, żebym mogła do eliksirów w opkach wykorzystać ^^'

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhhhhh Tenshi, Tenshi.
    Dzięki* rzuca się na szyje dla przyjaciółki. Następnie całuje w policzek i zabiera się do pracy*
    Postaram się coś znaleźć.
    Mam nadzieje że Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń